Další služby

Nabídku neustále rozšiřujeme a nabízíme i spolupráci s partnery

 

Virtuální kancelář

Součástí každého z našich balíčků (Korespondenční adresaa Sídlo společnosti) je pouze určitý počet služeb. Pokud zjistíte, že pro své podnikání potřebujete něco navíc, doobjednejte si cokoliv z této nabídky.

Řízená likvidace společnosti - bezpečný konec vaší firmy

Likvidace je jedním ze způsobů jak zrušit společnost. Důvody mohou být různé: společnost nevykazuje zisk, nebo zisk není dostatečný; byl splněn účel, pro který byla společnost založena; anebo uplynula doba, na kterou byla společnost založena. Všechny informace o této službě najdete zde.

Jednací místnost pro 1-12 osob

Prostory jsou vhodné pro jednání s partnery, pohovory, prezentace a nebo i menší školení.

V ceně je zahrnuto základní občerstvení - chlazená voda z výdejníku, varná konvice, čaje, rozpustná káva, kterou připravíme v objemu dle přání zákazníka. Vstup do prostor je umožněn 15 min před zahájením pronájmu dle objednávky.
Nabízíme zvýhodněnou cenu při pronájmu zasedací místnosti na 3 hodiny: 450 Kč. Více informací.

Daňové a účetní služby

Neztrácejte čas s hledáním účetních. Svěřte svoji firmu do rukou profesionálů s několikaletou praxí v oboru daňové evidence a účetnictví. Ve spolupráci s daňovou a účetní kanceláří poskytujeme k našim službám i další ekonomické služby, jako je zpracování mezd, či zastupování na úřadech. Všechny informace o toté službě najdete zde.

Webové stránky

Žádná firma se v dnešní době neobejde bez propagace. Nejrychlejší cestou k získání nových zákazníků je prezentace prostřednictvím webových stránek. Doporučíme Vám nejvhodnější řešení, pomůžeme vymyslet propagaci. Více informací najdete zde.

Jak objednat tyto služby

Vyplňte objednávkový formulář, nebo zavolejte. Tyto služby se objednávají zvlášť k balíčkům Korespondenční adresa, Sídlo společnosti a Jednací místnost.

Objednávkový formulář

Informace na tel.: +420 606 127 494

Další partneři

Další služby zajišťují naši partneři.

FINtrend

FINtrend

Poskytujeme služby v oblasti privátního i korporátního finančního poradenství. Spolupracujeme se všemi významnými finančními institucemi na našem trhu.

Klientům pomáháme s výběrem pojištění, stavebního spoření, hypotéky, investic a veškerých dalších finančních produktů.

http://www.fintrend.cz

Jazyková škola EasyWay

Výuka všech světových jazyků pro firmy a veřejnost. Překlady a tlumočení. Jazykové konzultace.

EasyWay

www.kurzy-easyway.cz

Co přináší rok 2016 v oblasti daní?

V předchozích článcích jsme vás informovali o záměrech zákonodárce pro rok 2016. Rychlost, s jakou dochází ke změnám v daňovém sektoru, nepochybně vyžaduje neustálou ostražitost a přizpůsobivost podnikatelů. Která podání je nutné odevzdávat finančnímu úřadu elektronicky? Jak správně vyplnit kontrolní hlášení? Co lze očekávat od elektronické evidence tržeb? A kdy budou účinné změny týkající se daně z nabytí nemovitých věcí? Situaci jsme pro vás zmapovali v následujících řádcích.

Jsme úspěšní

Ne že bychom se chtěli chlubit a jen tak se plácat po zádech jak se nám již pátým rokem daří plnit přání našich klientů, ale zjistili jsme vážnou skutečnost: nás, naši reklamu a název společnosti Office Park Brno zneužívá nedávno založená společnost, která se na webech tváří jako my.

Dokonce používá i stejné slovní spojení, parazituje na našich reklamních kampaních nejen na webu, ale především v rádiích. Vytváří tak prostor pro nekalou soutěž, poskytuje nekvalitní služby a tím kazí naše dobré jméno a ničí naši obchodní značku.

Novinky v oblasti výběru daní a daňové legislativy

O tom, že mezi priority zákonodárce aktuálně patří zejména řádný výběr daní, nelze mít pochyby. Na podnikatele se však vlivem toho přenáší řada nových povinností a úkolů, včetně přidané administrativní zátěže. S účinností od 1. ledna 2016 by mělo dojít hned ke dvěma zásadním změnám – zavedení tzv. kontrolního hlášení a spuštění první fáze elektronické evidence tržeb.

Změny v oblasti daní a finančního trhu.

Jak se dotknou podnikatelů?

Tento text je věnován aktuálním informacím týkajícím se institutu nespolehlivého plátce DPH, kontrol spojených s tzv. skutečným sídlem daňového poplatníka či regulace a omezení bezhotovostních plateb.

Novelizace v roce 2015

Na co je třeba se připravit?

Zatímco rok 2014 se nesl ve znamení kompletní revoluce v oblasti soukromého práva, rok 2015 je z pohledu novelizací právních předpisů klidnější. Přesto byly schváleny některé významné změny, s nimiž by se podnikatelé i obchodní korporace měli seznámit.

V následujícím článku vám přinášíme přehled důležitých novinek účinných od 1. ledna 2015.

Stránky

OFFICE PARK služby s.r.o.

Třída kpt. Jaroše 3
602 00 Brno, Česká republika

IČO: 02 097 273, DIČ: CZ 02 097 273

bankovní spojení: FIO banka
2200188764/2010

e-mail: monika@officeparkbrno.cz
mob.: +420 606 127 494
tel.: +420 544 509 617
recepce: +420 544 509 600

VAŠE VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ
Třída kpt. Jaroše 3, 602 00 Brno
www.officeparkbrno.cz

Výběr služeb

Pošta avízo SMS: 5Kč/1SMS
Pošta avízo telefonicky: 10Kč/hovor
Přeposílání pošty: 310Kč / měsíc*
Předávání vzkazů telefonicky : 10Kč /...

© 2013 OFFICE PARK CZ spol. s r.o. / webdesign grafické studio Opti-Mystic / webmaster megahosting.cz